🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گردابها

(ثبت: 266802) دی 20, 1402 

 

شاهد انواع معضل در زمان خود شدیم
اختلاس و احتکار و شاهد رشوه شدیم
محتسب با دزد پیمانی سراسر مهرداشت
موش و گربه وحدتی پنهان درانبارداشت
عده ای دل پاک همچون قاسم اندر کربلا
عده ای خائن به خون شاهدان در نینوا
آن امیر لشگر اسلام سلیمانی به رزم
یکهزار دلال خوشحالند درهر سورو بزم
تنگه ی سخت معیشت زیر پای ناتوان
قصرهای نقره ای را ساختند درهرمکان
کارگرها بی حقوق ماندند درهفت تپه ها
دستمزدهای نجومی خورده شد در کاخها
بهترین آسفالت ها در جاده های شهرها
راه روستائی خراب و پُرشده از سنگها
این تفاوتهای فاحش تا به کی خواهد شکست
استخوان مردمی محروم در این کوخها

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا