🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرده افشان

(ثبت: 1250) فروردین 28, 1395 

یادمان باشد

هیچ سیبی راه رسیدن را گم نمی  کند

حتی اگر،باد مخالف باشد

 

من با قزل آلای وحشی،حرف زده ام

او هم شرط بلوغ را عطف بما سبق می داند

و قس علیهذا…

 

بیائید بر زمینه ی پندار های آبی شنا کنیم

نفس بادبادک را بپذیریم

اقاقیای عطوفت را قلقلک بدهیم

بدانیم

مهاجرت در خون پرستو هاست

انسان اما 

در مقصد زاده شدست

و تنها سیاستمداران محکوم به جلو رفتنند!َ