🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گره خواهم زد

(ثبت: 223646) اسفند 18, 1398 

 

آغوشت را
دوست دارم.
من
تمام تورا
گره خواهم زد
به پیراهنم،
گوشِ من به صدای
تپش قلب تو
عادت دارد.
بگذار آرام بگیرد
تنِ من با نفست.

#دنیا_تیموری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1398

    سلام و احترام
    به منظور پویایی بیش تر سایت و همیاری میان اعضا،
    لطفا در انتخاب آثار برتر هفته، شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/223580/–2

  2. دنیا تیموری

    اسفند 20, 1398

    درود و سپاس از دعوت صمیمانه شما.
    از نظر من اشعار همه دوستان جزء برترین آثاره.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا