🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گروه سوم

(ثبت: 222386) اسفند 16, 1398 

 

جمعی به تکاپوی خرید ارزاق
جمعی به خفا کردن اموال چو زاغ
درمانده و سرگشته گروه سوم
آنان که ز فقر و درد، گشتند کباب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 16, 1398

    سودجویی از متاع دنیوی …

    بیچاره قشر مردم …

    با کدام امکانات ….

    سلام و درود

    استاد مروج گرامی

    یاد آور معضل اجتماعی ….

    هر کس به فکر خود ، در لاک خود…

    چه حکمتی است در این کار …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈🌸🌷🌸🌈

    در تکاپو عدّه بینم چون کلاغ
    با خرید ارزاق بازاری چه داغ

    فکرِ فردایی ، فراهم توشه ای
    توشه دنیایی به وِزری گر فراغ

    ولی اله بایبوردی

    16 / 12 / 1398

    🌸🌸🌸🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا