🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر به زیبایی فردا نگری

(ثبت: 216947) آذر 7, 1398 

دی شد امروز نیاید فردا
حال را فهم کنی ای دانا

عشق گنجی که تو را گشت نصیب
پِی عشقی بروی عشق نما

انتظاری بکشی ،آید عشق
لحظه عشقی بکنی یاد دلا

گر به زیبایی فردا نگری
همچو انجم پِی مهری مهسا

جلوه ای را تو ببینی همه جا
بینِ عشقی نگران ، گر تنها

از پَسان توده ابری خورشید
همچو شاهی پریان خود آرا

جلوه گر ، جلوه نما ، در عالم
همچو والی که ظهور اِذن خدا

ولی اله بایبوردی

04 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 7, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  2. درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    پایند ه باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌸🌸🌸🌈🌈

  3. اکبر رشنو

    آذر 8, 1398

    درودها

    بر استاد عزیز

    دستمریزاد 🌺🌺🌺🌺🍃

    • سلام

      استاد رشنو گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا