🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر زبان اشعار دارد بوی مرگ

(ثبت: 250753) شهریور 13, 1401 
گر زبان اشعار دارد بوی مرگ

 

گر چه خاکی بنده ای هستی دلا
گوشه ای بنشسته ای خلوت سرا

آن سکوتی را نمودی اختیار
بهت آور رو به حیرانی بنا

عضو هر اعضا یکی بعد از دگر
مرگ را رؤیت که با مرگ آشنا

گر زبان اشعار دارد بوی مرگ
آخرت را یاد از دنیا جدا

ثبت دفتر با سیه مشقی عزیز
نامه اعمال آرمانی را نما

هر کسی را نامه اعمالی درست
رنج حاصل گنج خود را برملا

بای بسم الله دارد نقطه ای
نقطه اعلایی علی را یادها

در مداری سیر باید ای ولی
از خودی هم دور با او هر کجا

 

ولی اله بایبوردی

11 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا