🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه رستاخیز بر پا جان من

(ثبت: 221619) اسفند 4, 1398 

 

با عصا دستی ، یدی بیضا ، دلا
منتظر آن لحظه خورشیدی نما

با طلوعی مهر ، صلحی برقرار
فارغ از هر سایه شکّی شُبهه ها

با تبر دستی خلیلی جلوه گر
هر کجا آیین بتی از تن جدا

یاد عیسی را کنم ،همراهِ او
در تقلّا با هم اویی هر کجا

گر چه رستاخیز بر پا جان من
مرد توحیدی عیان در بین ما

عدل گستر در جهانی آشکار
دور از اندوه سیبی ، ماجرا

دور از هر آرزویی ، با بقین
تحت فرمان با ولایت والیا

ولی اله بایبوردی

06 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حامی شریبی

    اسفند 4, 1398

    باساختار روایی بسیار زیبا ، عارفانه و شاعرانه در توصیف محبوب و مرشدی ست که دنیا را پر از مهر و دوستی میکند کسی که پیوند دهنده ی همه قلوبها و ادیان بشر است
    که این معرف شعر متعهد است

    قلمت نویسا باد گرامی و احساست تا همیشه زنده
    جناب استاد بایبوردی بزرگمهر
    🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 4, 1398

      سلام

      استاد مهر آفرین جناب شریبی ارجمند

      سپاس از دیدگاه عارفانه با جلوه ای از زیبایی ها…

      ممنون از حضور تان

      پاینده باشید چو مهر عالمتاب

      تقدیمی : 💐

      1

      با سنایی چشم ، عطاری چو روح
      بسته بابی ، رویِ عارف شد فتوح

      رهنما استاد را بینی ، دلا
      سمتِ اویی خلق را هادی چو نوح

      2

      گنج پنهان عارفانی را نگاه
      با عملکردی رها از هر گناه

      آرزو داری ، بیابی گنج را
      با نظر عرفان نه اعمالی ، تباه

      04 / 12 / 1398

      🍃🍃🍃💐🌿💐🍃🍃🍃

  2. مینا یارعلی زاده

    اسفند 4, 1398

    درودتان بادا استاد بایبوردی گرامی
    قلمتان نویسا و پایدار باشید🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 5, 1398

      سلام

      سرکار خانم یار علی زاده

      سپاس از حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      مانا باشید

      💐💐🍃💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا