🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گسل هرجا بلغزد

(ثبت: 5012) آبان 22, 1396 
گسل هرجا بلغزد

1-غمت ای هموطن در شعرهای من نمی گنجد

ز آوار غمت شهر دلم بدجور ویران است…

*******************

2-گسل ، هرجا بلغزد، قصه ویرانیست

تمام سرزمینم درد می گیرد…

مهناز نصیرپور

تسلیت به هموطنان عزیزم در غرب کشور ( کرمانشاه،ایلام و کردستان)