🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گشایش

(ثبت: 229088) مرداد 5, 1399 

 

از نگاه دوست چشمم جلوه ی مهتاب شد
غمزه ی موزون او پیدائی آفاق شد
تا ز زلف او گره در جان خود دریافتم
آن گره های سجودم جملگی بی تاب شد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا