🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفت , گفتم

(ثبت: 218512) دی 7, 1398 

 

“گفت عالم همه در بندگی شیطان است”
گفتمش اینهمه ناهنجاری خوش نام است
گفت صد معرکه در بادیه بر پا شده است
گفتمش تلخ ترین حادثه ها خوش کام است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما شاعر گرامی
    سپاس از اشتراک گذاری
    زنده باشید🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا