🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلایه

(ثبت: 1098) فروردین 9, 1395 
گلایه

از جنگ نگو گلایه ام را بنویس

موهام به دست تو نمی گردد گیس!

بابا تو کجا مانده ای آخر مثل

اسفنج شده بالش من خیس خیس

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. سوگند صفا

    فروردین 10, 1395

    چه خانواده هایی امسال عید نداشتن.

    خانواده هایی که همسر و فرزند شهید داشتن ..

    خدایشان بیامرزد.«تمام مدافعین حرم رو»

    خانوم نظری مرررررررسی

    زنده باشین

    یاحق

  2. نگار حسن زاده

    فروردین 10, 1395

    سلام نازنین مهربانم

    میلادت مبارک

    ببخشید که من دیروز نبودم

    بسیار زیبا بود

    موفق باشی همیشه

  3. طارق خراسانی

    فروردین 10, 1395

    سلام خانم نظری

    روح لطیف و اندیشه های معرفتی تان را می ستایم .

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………..

  4. عسل رادمنش

    فروردین 11, 1395

    سلام و مهر بانو نظری عزیز

    بسیار عالی بود/مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا