🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلهای زرد

(ثبت: 247773) اردیبهشت 31, 1401 

 

چو غنچه فرو بسته ماندم ز درد
در این بیشه پژمرد گلهای زرد
نبارید باران بر این شوره زار
نه جوئی سرازیر در خاک و گرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مصطفی مروج همدانی

    اردیبهشت 31, 1401

    چو غنچه فروبسته ماندم ز درد
    دراین بیشه پژمرد گلهای زرد
    نبارید باران براین شوره زار
    نه جوئی سرازیر در خاک و گرد
    نه باغی دراین دشت دامن گشود
    نه مرغی به آواز بر گل غنود
    نه روحی به پرواز در اوج شد
    نه جسمی ز شادی چون موج شد

  2. فریبا نوری

    اردیبهشت 31, 1401

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر
    شعر زیبایی است در مصراع اول بیت دوم پیشنهاد می کنم به صورت نه بارید نوشته شود

    چو غنچه فرو بسته ماندم ز درد
    در این بیشه پژمرد گلهای زرد
    نه بارید باران بر این شوره زار
    نه جوئی سرازیر در خاک و گرد …

    🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا