🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلی در باغ==آب روان===درخت بی ثمر

(ثبت: 1385) اردیبهشت 15, 1395 
گلی در باغ==آب روان===درخت بی ثمر

مرا  محسور چشمانت  نمودی

دلم  با  عطر  زلفانت   ربودی

دل  تاته  شود  عاشق  رویت

گلی  در باغ  بوستانت  سرودی

***             ***            ****

صدای  پای   مهر  آید   ز  کویی

همه  دلها   نظر کردن   به  سویی

جلوی   دیده گانِ   تاته   جاریست

چنان    آب   روان    آید  به  جویی

***             ****            ****

مرا   دلداگان   کاری   نباشد

چرا چون  دلبر  و  یاری  نباشد

تاته  به  تنهایی  اگر عمرت  سرآید

درخت  بی  ثمر  باری  نباشد

***        ****         ****

سلام و درود  بر همه کاکا و دده یل ارجمندم

دوستون  دارم

15 اردی بهشت 95 بوشهر

آخرین سروده ام  تقدیم استاد طارق خراسانی