🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل مریم

(ثبت: 808) بهمن 25, 1394 

پدرم گفت که يک پنجره

در نزد تو است

که درآن پنجره يک عکس

پر از عشق،

قناري ،

ديدم،

و در آن ،چهره اي را که

پر از رويا بود

و پر از پچ پچ تنهايي ها

صبح،

مادرم رو به چمن ،خواهد گفت

گل مريم زيباست.