🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل پاییزی

(ثبت: 243396) آذر 21, 1400 

 

گل پاییزی

چون که، آنقدر، خنده ریخته ای
پا ریزی تازه اتفاق افتاده

و این بار، من ایستاده ام

اما طوری، زِ نگاهُ تنُ دل پُر

که سال ها عریانی درخت ها ی پاییز را
به خاطرِ فراموشی سپرده ام

محمدحسنی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 21, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . که سال ها عریانی درخت ها ی پاییز را
    . به خاطرِ فراموشی سپرده ام
    .
    . استاد ارجمند پائیز هم زیباست
    . و سروده جنابعالی زیباتر 🌺🌿🌺

    • محمد حسنی

      آذر 21, 1400

      درود استاد فیصی
      بله پاییز واقعا زیباست
      تن عریان درخت ها به نظرتان چه
      یا اصلا عریانی در دید آدمی چه گونه است زشت است یا زیبا..
      پس چرا هنگام برگ ریزان چشم ها به زمین دوخته می شود
      حرف این نوشته کمی زیاد است
      سایه تون مستدام🍂🍂

  2. محمدعلی رضاپور

    آذر 21, 1400

    سلام و درود، خدا قوت
    ای کاش شعر سروش هم بسرایید 🌹🌹🌹

    • محمد حسنی

      آذر 21, 1400

      سلام سپاس جناب رضا پور، سپاس از حضورتون🍂🍂

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا