🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل گینن(شعر ترکی)

(ثبت: 252495) آبان 5, 1401 
گل گینن(شعر ترکی)

 

ای گونه اوخشار مارالوم گل گینن
ای یاناغی گول ،آلاووم گل گینن
گل هوره ییب ساچلاری گوستر منه
ای قاشی قاره اولانوم گل گینن
بیر گوزی دریا بیریسی آسمان
گل باشیو امن دولانوم گل گینن
گل اوره گیم قان ائلمه ای گوزل
گل منه سن تک قالانوم گل گینن
من سنی الدن وئرم اولّم داها
مین دفعه قوربانون اولوم گل گینن
گل دوداقوندان وئر اوپوم جان تاپوم
ای منی الدن سالانوم گل گینن
الیاسا رحم ایله اودا تک قالوب
ای گوزلیم حس و حالوم گل گینن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 5, 1401

    سلام

    چوخ ساغولون جناب امیر حسنی عزیز

    گوزل یازوب سیز

    لذت آپاردیم شعروزدن

    یاشاسین

    💐🌿🌹👏👏👏👏👏

    • الیاس امیرحسنی

      آبان 5, 1401

      سلام استاد مهدی پور
      چوخ چوخ ممنون لطفوزدان
      سیزده ساغ اولون 🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. درودها. زیباست گرامی.
    بداهه ای تقدیم حضور:
    من اوخورام ای منیم آوازیمه
    سازیله سنتور چالانوم گل گینن
    🥀👏👏🥀

    • الیاس امیرحسنی

      آبان 10, 1401

      درود بر جناب وحدتی بزرگوار
      از لطف شما سپاس
      ساق اولون
      چوخ یاشایون
      🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  3. محمد

    شهریور 22, 1402

    درود میفرستم به شما با شعر زیبای ترکی که سرودید///ما مردم قشقایی و ترکهای ایران به شما که زبان و فرهنگتون را حفظ کردید افتخار میکنیم😘

    • الیاس امیرحسنی

      شهریور 25, 1402

      سلام برشما محمد عزیز
      درود فراوان برقشقایی های غیور و مهربان
      ودرود بر تمام ترک های میهنمان ایران
      از شما بسیار ممنونم
      چوخ ساق اولون 🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸💐💐💐💐💐🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا