🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمشده در خاور دور

(ثبت: 234127) آذر 13, 1399 
گمشده در خاور دور

 

خسته ام از گفت وگویِ مستمرِّ این دلم
با ضمیرِ غایبِ حاضر شده در منزلم

خسته ام از ابرهایِ تیره یِ بی بارشم
بغض هایِ مانده در بن بست هایِ دل° دلم

خسته ام از آمدن هایی که بعدش رفتن است
خسته ام از کشتی عشقی که مانده در گِلَم

خسته از اُمّید هایی که به نومیدی رسید
وعده های هیچ و پوچی که بِکردند عاقلم

خسته ام از اِجتماع زندگان مُرده دوست
از تظاهر کردن و خنجر زدن بر این دلم

کیستم من ؟ گمشده در خاورِ دورِ زمین
سایه ای وامانده از اَندام خود در ساحلم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درود

    غزلی بسیار زیبا ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • درودها جناب خراسانی
      از همراهی شما متشکرم
      پاینده باشید

  2. امیر اصلانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درودها بانو جلیل پور
    عالیست
    همه چیزش درست و به جا
    فقط اینکه:
    هر گاه بخواهیم به آخر واژگانی که با « های » ناملفوظ مختوم شده اند،
    نشانه ی نوع ( انه ) بیفزاییم « ها » حذف و به گاف بدل می شود. روزمرگی و زندگی و رانندگی هم به همین گونه است.
    زندگان و مردگان نیز از این قاعده مستثنی نیست. چرا که اگر بخواهیم به آخر واژگانی که به « های » ناملفوظ مختوم شده اند ( ان ) جمع بیفزاییم « ها » حذف و به « گاف » بدل می شود.
    👏👌🙏

    • با سلام و سپاس از توجه شما
      ممنونم بابت تذکر بجای شما 🙏
      حتما ویرایش خواهم کرد .
      پاینده باشید به مهر 🍃🍃🍃🍃

  3. علی معصومی

    آذر 13, 1399

    🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

  4. جواد مهدی پور

    آذر 13, 1399

    درود بر شما بانو جلیل پور گرامی

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر پاگتان

    زنده باشید به مهر

    درود هااا

    💐🙏

  5. درودها بزرگوار

    بسیار عالی 💐

    • سپاسگزارم از توجه و همراهی شما 🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا