🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گم شده ایم

(ثبت: 255074) بهمن 5, 1401 

 

چندی ست که بی نور تو ما گُم شده ايم
با روشنی شمع به شب گُم شده ايم

چون در نگهِ شمع ز رفتن مانديم
خورشيد نديديم و ز ره گُم شده ايم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 5, 1401

    سلام

    ان شاءالله خورشید عشق طلوع می کند

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • استاد گرانقدر سلام و سپاس
      همواره از الطافتان شادمانم
      تشکر از مهرتان
      🌿💐🌹🙏

  2. چندی‌ست که بی نورِ شما گم شده‌ایم

    در کشورِ غم، شهرِ عزا گم شده‌ایم

    القصٓه بدونِ لطفِ دیدارِ رخت

    بیگانه زِ عشق و آشنا گم شده‌ایم

    #مصطفی_مروج_همدانی

    سلام و درود
    اجر شما با صاحب اثر
    با اجازه
    ببخشید جسارت کردم!

    • هزاران سلام تقدیمتان برادر ارجمندم
      جناب لاهیجی گرانمهر
      بذل عنایت نموده اید و حقیر را مورد لطف
      قرار داداه اید
      دوستدارتان , مروج همدانی

      🌹🌺🙏

      • خاکسارم بزرگوار مهربان

      • سلام و درود جناب مروج همدانی

        یک رباعی با اقتباس از اثر عزیز حضرتتان سروده و امروز نشر دادم صدالبته در ذیل اثر جهت رعایت موازین شعری نام شریف شما آورده شده است، لطفا اگر راضی نیستید بفرمایید که حذفش کنم
        تا حق الناسی بر گردن حقیر نباشد!

        سپاسگزارم

        • هزاران تقدیر و تشکر از محضرتان
          برای حقیری چو من ,
          ارزشی جاری هدیه نموده اید
          و افتخاری مهرانگیز
          🌹🌷🌺

        • خواهشا به نام شریف خودتان
          به جامعه ی ادبی هدیه کنید
          بسیار ممنونم که قابل دانستید
          و قلم فرسایی فرموده اید
          🌹🙏

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 5, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    نور مهر، همراه تان❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا