🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنبدِ کبود

(ثبت: 222420) بهمن 25, 1398 

 

در پشـتِ پلک هـای ابری تیـره و حسـود
خورشید بی قرار ، ساعت ها نشسته بود
.
تـا از وَرای چـهـره ی مـرمـوزِ شب …زده
چشـمک به دور دســت هــای گنبـدِ کـبود
.
فرسنــگ هـا از ایــن همــه تکرار ، دورتــر
دنبــال می کنـــم گُـلی را در مسیـرِ رود
.
جـزر و مدِ خیــالِ تـو در مــاورای کــوه
سـوی تو می کشد مـرا هـربار ، زود…زود!
.
نامـت چنـان به روی قلبـم نقش بست که…
پرچــم به وقتِ جنـگ بر روی کلاه خود
.
هر چنــد شعـر می تپـد در مــن ولـی قلم
احسـاس را نمی بَـرد در عرصـه ی وجـود
.
امروز هـم تـمـام شــد بـی تـو دوباره بـاز
آرایشِ شـب و کمی آهنگ و شمع و عود…
.
علیرضا آرین مهر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 25, 1398

    درود ها….
    چشمک زند به ….👏
    🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 25, 1398

    درودتان💐💐💐

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    محمدعلی رضاپور

    بهمن 29, 1398

    سلام و احترام
    شما بزرگوار را دعوت می کنم به خوانش و ابراز نظر گرانقدرتان در این مطلب مهم در عرصه ی چند دهه ی اخیر ادبیات فارسی:

    شعر سپید، آزاد از عروض یا دارای عروضِ آزاد؟

    http://sherepaak.com/222456/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا