🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنه

(ثبت: 4470) تیر 24, 1396 

خطاب به خیام….ناکرده گنه دراین جهان کیست بگو؟

…………………………………………………………………….

زابناء بشر تو بیگنه هیچ مجو

گربی گنهی هم بود آن کیست بگو؟

عصیان وگنه زاده باوصاف بشر

گردیده عیان جرم وگنه بیش مگو

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1396

    درود بر شما جناب فتاح عزیز

    خوشحالم از زیارتتان

    زنده باشید به مهر

    • همایون فتاح

      تیر 30, 1396

      جناب مهدی پورعزیز شمارا از صمیم قلب دوست میدارم

    • همایون فتاح

      تیر 30, 1396

      جناب مهدی پورعزیز شمارا از صمیم قلب دوست میدارم

  2. مه ناز نصیرپور

    تیر 27, 1396

    درود بر شما

    • همایون فتاح

      تیر 30, 1396

      عرض سلام وارادت دارم خدمتتون سرکار خانم نصیرپور هرجا باشیم دعا گوی شماییم

    • همایون فتاح

      مرداد 31, 1396

      استاد ارجمندم جناب انصاری عزیز بنده نوازید همه جا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا