🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گواهی

(ثبت: 1874) تیر 11, 1395 
گواهی

به یاد تمام  مردم فلسطین بخصوص کودکان مظلومش

«گواهی»

از* “حقوق بی بشر “می رنجم از شیطان پرست 
هر چه بوده بر سر راهش زد و درهم شکست

خون به راه افتاده  از چین و چروک نقشه ام
بس که موشک پشت موشک بر سراپایم نشست

سبز بودم یک مثلث سرخی ام را چنگ زد 
این سفیدیّ کفن با آن سیاهی پر چم است

پرچمی که کودکانم را هوایی کرده است
خود گواهی می دهد آمارشان  در گور هست

کاش آن جغدی که آن شب روی مرز من نشست
لحظه ای آواره می شد خون نمی آمد بدست

قطره قطره باغ زیتون می شود پر بارتر
دیده ام هر بار چشمان جهان را جنگ بست.

عفت نظری 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 12, 1395

    سلام خانم نظری عزیز

    به وجودتان  افتخار می کنم

    ما به لحاظ شعر و شاعر  به دنبال کیفیت هستیم نه  کثرت

    در انجمن ادبی شعر پاک چند ستاره به زیبایی می درخشند

    یکی از آنان شما بزرگوار می باشید.

    ما دوران آزمایشی سایت را می گذرانیم و بزودی زود این سایت پا به مراحل عالی تری خواهد گذاشت و جایگاهی برای شاعران درد آشنا خواهد بود، شاعرانی که بدون هیچ شکی مورد لطف و عنایت خداوند مهربان قرار گرفته اند و  حقیر نیز به نحوی شایسته در خدمت آنان خواهم بود.

    در خصوص بیت پنجم فکر کنم به شکل زیر باشد بهتر است.

    کاش آن جغدی که آن شب روی مرز من نشست

    پرپرش رادیده بودم ،جانم از آن سخته، خَست
    در پناه خدا شاد زی

  2. سلام مهربان عفت عزیز

    بسیار زیبا با احساسی قابل ستایش

    سپاس

  3. ترانه حسینی

    تیر 12, 1395

    درودتان

  4. بهناز علی زاده

    تیر 12, 1395

    درودها بانو عالی بود

  5. سمانه تیموریان

    تیر 13, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا