🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوشه ای از قلب تو

(ثبت: 250970) شهریور 21, 1401 

 

خنده بر لب میزنم دنیا به کامم می‌شود
مهر تو در قلب من، عشقت به نامم می‌شود

خوب می‌داند دل دیوانه دنیایش تویی
گوشه ای از قلب تو روزی جهانم می‌شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 21, 1401

    سلام و درود
    در پناه خداشادکام باشید
    💐💐💐💐🌿

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      سلامی به گرمی نان سنگکِ صبح زود همراه با پنیر لیقوان تبریز⭐
      سپاس بی‌انتها از حضرتعالی⭐

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 21, 1401

    درود بر شما
    زیبا ، شیوا و دلنشین بود
    همیشه شادو‌سلامت باشید

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      سلام و درود بر قلب‌تان که کاشف زیبایی‌های مسحور کننده در اشعار فارسی است⭐
      موید باشید⭐

  3. طارق خراسانی

    شهریور 21, 1401

    سلام و درود

    موفق و موید باشید

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • وحید یزدی

      شهریور 22, 1401

      سلام بر روح پاک طارق بزرگوار⭐
      متقابلا⭐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا