🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گُم شده ام

(ثبت: 218514) دی 9, 1398 

 

در پیچش لایه های غم گُم شده ام
همچون پشه ای اسیر ِکج دم شده ام
عمریست که بگذشت و بفرسود مرا
افتاده به مرداب از این خُم شده ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. 🍃🌿💐🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا