🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گُم شده ایم

(ثبت: 218368) آذر 30, 1398 

 

در پیچش لایه های غم گُم شده ام
همچون پشه ای اسیر ِکج دم شده ام
عمریست که بگذشت و بفرسود مرا
افتاده به مرداب از این خُم شده ام

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عمریست که بگذشت و بفرسود مرا

    دست مریزاد استاد

    یلدایتان مبارک

    تقدیمی : 🌈

    گر چه گم کردیم عقبا را دلا
    در اسارت غم ، گرفتاری بلا

    عمر را فرسوده همچون پشّه ای
    چون مگس مشغول شهدی ماجرا

    ولی اله بایبوردی

    30 / 09 / 1398

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا