🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیج

(ثبت: 259975) خرداد 12, 1402 
گیج

#گیج

علف ها گیج می رویند
در رد جامانده
از عطر حضورت
دور برگردان جاده ها هم‌
راه های رسیدن را
گیج می دوند

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا