🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسوی یاد….

(ثبت: 218435) آذر 7, 1398 
گیسوی یاد….

یار از سر قرار گذشت و
گیسوی یار شانه نشد باز….
ماه م بخواب بود
که یکدم رفت از قرار و باز نیامد
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):