🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادگار سوخته

(ثبت: 235541) دی 28, 1399 
یادگار سوخته

 

غم آشیانه کرد و دلی در عبور سوخت
آتش زبانه کرد و جهان در تنور سوخت

ظلمت دوباره خنده کنان یک ستاره را
در پرده های مبهم جهل و غرور سوخت

ریحانه در اجابت شمعی که می گداخت
پروانه سان به گرد حریم حضور سوخت

فواره ی هدایت موسی و فجر عشق
در شیب ناملایم شبهای طور سوخت

راه ستارگان و دعای فرشتگان
منشور وارثان زمین در زبور سوخت

منظومه ی عبادت و سرفصل بی کسی
مظلومه در برابر چشمی صبور سوخت

هم پای سالیان همه در جهل ممتدیم
چون یادگار محض قدمگاه نور سوخت

یاسی خمیده شد که شمیمش جهان و جان
همراه دین و عقل و دل و شعر و شور سوخت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):