🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یادی کنم امروز از ایام دیرین

(ثبت: 216342) آبان 13, 1398 
یادی کنم امروز از ایام دیرین

در کودکی خواندیم اناری فهم حالا
دارد ، نداردهایِ دارا ، گاه سارا

تصمیم کبری را تداعی کرد در ذهن
تصمیم بکری کرد باید با تقلّا

هر چند روباهی پنیری قالبی زاغ
در اجتماعی شد نمایان فهم غوغا

یادی کنم از آسیابان ، نانوایی
فهمی کنم حالا عزیزی روز خود را

یادی کنم امروز از ایام دیرین
از کودکی یادی کنم محبوب جانا

یادی ز فرهادی کنم با کنجکاوی
از آن شبی یادی کنم ماهی هویدا

یادی ز بارانی کنم ، آن مرد آمد
با اسب آمد گر سواری مرد دانا

از یادها یادی کنم ، شد یادگاری
رازی چه پنهان حرف آخر با معمّا

شد چیستان گویی برایم والیا گو
دارد ، نداردهایِ سارا ، گاه دارا

ولی اله بایبوردی

24 / 07 / 1398

 

 

 

نظرها 12 
  1. امیر جلالی

    آبان 13, 1398

    شد چیستان گویی برایم والیا گو
    دارد ، نداردهایِ سارا ، گاه دارا
    من از این قطعه بی نهایت لذت بردم …
    شیرین بود و معنا دار …
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 13, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      کامتان شیرین باد

      در پناه حق

      تقدیمی : 🌸

      گم کرده راه را چه توان گفت ای امیر
      پهلوی یار جای دگر فکر دل اسیر

      از مبهمیِّ راه برون شو دمی ،دلا
      راهی برو به عشق رسی عشق کم نظیر

      ولی اله بایبوردی

      13 / 08 / 1398

      🌸🌸🌷🌸🌸🌈🌺🌈

  2. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    ” هر چند روباهی پنیری قالبی زاغ

    در اجتماعی شد نمایان فهم غوغا ”

    درود آقای بایبوردی

    سپاس از اشتراک گذاری این شعر زیبا

    مانا باشید به مهر بزرگوار و موفق💐💐🙏

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 13, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

  3. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    زیباست و خاطره انگیز

    درودها استاد گرامیم
    روزهایتان پر از نور امید و پر از لبخند🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 13, 1398

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از حضور سبزتان

      تشکر

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  4. هادی بیابانی

    آبان 13, 1398

    سلام و درود استاد با شعر خاطره انگیز خودتون مارا بردید به دوران مدرسه و تخته سیاه و گچ ونشستیم روی نیمکت یادش بخیر آن روزها😔 💐🙏❤️🌹

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 14, 1398

      سلام

      استاد بیابانی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      هر لحظه شادکام باشید

      🌸🌸🌺🌸🌸

  5. … سلام استاد
    آن مرد هیچ وقت نیامد!
    خیلی برایم جالب است این اثر شایسته…

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 14, 1398

      سلام

      استاد فرزانه

      ممنون از نگاه ارشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌷🌺🌷🌸🌸

  6. سلام استاد غزیز و بزرگوار

    قیل و قال کودکی بر نگردد دریغا

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 14, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب فتحی عزیز

      یاد واره ای بود از ایام دی ….

      یادش بخیر

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا