🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یارب مِدَد بفرما

(ثبت: 4778) شهریور 21, 1396 

     دستی  نمی گشاید   بغض  ِ اسیر  ِ ما را

     دندان به لب گزیده  شرم ِ ضمیر  ِما را

     گفتی بشوق ِ رستن  اندیشه ای  برانیم

     شن زار  ِ بی قراری  بسته  مسیر  ِ ما را

     دیگر  نمی  تراود   در  باوری  ،  بهاری

     گویی سرشته با غم  دستی  خمیرِ ما را

     آهنگ  ِ  بی صدایی تیغی  بُرنده  دارد

     زخمی  گرفته  پنهان   نای  نفیر  ِ ما را

     درسرسرای هستی رنگِ خزان نشسته

     پر کرده  از  هوایش  شعرِ غدیرِ ما را

     امشب در این تلاطم  نظمِ غزل شکسته

     گم  کرده در دعایش  چاه  ِامیر   ما را

     در فصل ِاستجابت چشم  ِطلا به در ماند

     یارب   مِدَد   بفرما    پیر  ِ  فقیر   ِ ما را

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    شهریور 21, 1396

    درودها بر ملکه بزرگوار شعر پاک ؛

    دستمریزاد …

    باز هم غزلی دلنشین و خوش آهنگ خواندم از دفتر مهرتان …

    توفیقتان افزون و حق ؛ نگهدارتان باد…

  2. جواد مهدی پور

    شهریور 22, 1396

    سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم

    از شعر بسیار زیبایتان بهره مند شدم

    عالی ست

    درود بر شما

  3. مهدی صادقی مود

    شهریور 22, 1396

    سلام و درودتان

    بسیار زیبا و پر معنا

    برقرار باشید

  4. طارق خراسانی

    شهریور 22, 1396

    سلام و درود بر بزرگ بانوی شعر پاک

    نغز و روان سرودن کار شماست

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا