🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا باقر العلوم

(ثبت: 229898) مرداد 7, 1399 
یا باقر العلوم

 

بی شمع و چراغ، در بقیع جا دارد
در مکتب علم، نقش والا دارد

در صحنه ی کربلا و عاشورا او
صد خاطره از زینب کبرا دارد

شهادت پنجمین امام شیعیان، باقرالعلوم (ع) تسلیت باد
حسن نبی جندقی«تنها»

 

 

 

نقدها
  1. محمد یزدانی

    مرداد 7, 1399

    سلام و ادب جناب نبی عزیز
    عرض تسلیت.
    شعر بسیار خوبی است اما در سطر اول اگر بقیع و جهان را با هم جمع بیاورید همچنانکه در حقیقت است
    بسیار عالی خواهد شد .
    مانند ـ
    خورشید بقیع در جهان , جا دارد >
    التماس دعای خیر

    • حسن نبی

      مرداد 7, 1399

      ارادت استاد
      کاملا صحیح می فرمائید، ولی بیشتر رساندن غربت مولا ملاک بنده بود

      تشکر از محبتتون 🙏🏼🙏🏼

    • محمد یزدانی

      مرداد 9, 1399

      درود مجدد جناب نبی این که در اشعار آیینی برای هرشخصیت و موضوعی به واقعه ی عاشورا ارجاع می دهید حرکت منحصر و ممتازی است حادثه ی عاشورا کلی است . درحقیقت تمامی وقایع قبل و بعد روز واقعه تحت تاثیر نهضت عاشورای حسینی است اگر این واقعه چنانکه باید شناخته شود روز قیام حضرت موعود فرا می رسد. امیدوارم در انجمن ادبی “شعرپاک ” حضور همیشگی داشته باشید دوستان متعهد را هم دعوت بفرمایید .برایتان والاترین ها را آرزومندم
      پیروز و پاینده در پناه حضرت حق 🌺

      • حسن نبی

        مرداد 9, 1399

        درودها استاد عزیز🌺

        لطف دارید ممنونم🙏🏼🙏🏼

        کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا🥀

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 7, 1399

    یا امام باقر❤️🙏

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 7, 1399

    سلام و درود
    امروز، آخرین مهلت شرکت در رأی گیری کارگاه ششم
    سایت شعرپاک است.
    لطفا همراهی بفرمایید👇

    http://sherepaak.com/229680/—-

    سپاس🙏🌿🙏

  3. طارق خراسانی

    مرداد 7, 1399

    درودتان

    ❤️🌹❤️

    در پتاه خدا 🌹

    • حسن نبی

      مرداد 7, 1399

      عرض ادب و احترام

      زنده باشین 🌻🌻

  4. رسول رشیدی راد

    مرداد 7, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مرداد 7, 1399

      🙏🏼🖤🖤🖤🖤🙏🏼

  5. سلام و عرض ادب
    دستمریزاد
    🌹🌹🌹🌹

    • حسن نبی

      مرداد 9, 1399

      درود🌻🌻

      سپاس🙏🏼🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا