🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا زهرا سلام الله علیها

(ثبت: 220856) دی 21, 1398 
یا زهرا سلام الله علیها

 

یا زهرا سلام الله علیها

یارب چرا درمان نکردی مادرم را
تا سر نهم در دامن مهرش سرم را

در گوشه ای از خلوت چادر نمازش
دریا کنم سر چشمه های باورم را

یارب هنوز از اشتیاقش بی قرارم
پر کرده عطر و بوی او دور و برم را

آتش به پشت در رسید و ناله می زد
هر کوچه ای اسرار مشک و عنبرم را

بین در و دیواری از غمناله می دوخت
در پرده ی دل اشک چشمان ترم را

افتاده بود و با خدا آهسته می گفت
زین پس تو یاری کن الهی حیدرم را

این در نباید وا شود زیرا که دشمن
قصد جسارت می نماید رهبرم را

باید که چشمان علی ع هرگز نبیند
پهلو شکسته دختر پیغمبرم را

معصومی از هر سو رود با او بگوئید
با رمز “یا زهرا ” نشان معبرم را

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    ایام شهادت صدیقه طاهره خانم حضرت زهرا(س)
    رو خدمت شما و سایر دوستان تسلیت عرض میکنم
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. دعای مادری دلسوز بدرقه یِ راهتان باد

    استاد ارجمند جناب معصومی گرانقدر

    اجرتان با حضرت زهرا سلام الله علیها

    به یاد ارتحال ملکوتی پیامبر اکرم ( ص )افتادم که با دخترش وداعی داشت .

    تقدیمی :

    🌹🌹🌹

    گفت : بابا تو چرا گریه کنی
    دلم و خون کنی و لخته کنی

    اگرم دیده بودی ، دیده من
    شاد گشتی گلِ صد بوسه من

    انبیا صف زده از عرشِ برین
    منتظر ،تا که بیا ، رهبر دین

    مرگ حق است سعادت رهِ من
    چه سعادت ! رهِ من سدره من

    ولی اله بایبوردی

    🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    دی 21, 1398

    سلام

    تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه

    ماجور باشید جناب معصومی عز یز
    🌿

  4. مينا امينی

    دی 21, 1398

    ” این در نباید وا شود زیرا که دشمن
    قصد جسارت می نماید رهبرم را ”

    مرحبا آقای معصومی

    🌸🌸🌸🌸💐بسیار عالی

    مانا باشید به مهر🙏

  5. 🌹

  6. سلام بر شما بزرگوا استادم

    بسیار حزین و بسیار غمبار

    درود بر شما
    عالی سرودید🌺🌺🌺

  7. حامی شریبی

    دی 23, 1398

    درود بر شاعر خوب اندیش و خوش نویس دل

    یازهرا ع

  8. سلام و احترام، فرهیخته ی گرانقدر، جناب علی معصومی
    در سومین کارگاه شعر پاک، منتظر حضور شما بزرگوار هستیم. امیدواریم از ارسال شعر(ها) و بیان نظرات سازنده ی شما بهره مند گردیم. با سپاس فراوان
    http://sherepaak.com/218876/کارگاه-سوم

  9. درودتان🌹🌹🌹
    دوست گرامی، جناب معصومی عزیز!
    شما – که صاحب طبع شکوفایی در سرایش سروش هستید –
    لطفا با ارسال سروش(های) ی در کارگاه سوم، مددکارمان باشید!
    سپاس🙏

  10. رسول رشیدی راد

    بهمن 1, 1398

    با سلام و درود ویژ خدمت شما آريالای معصومی عزیز
    سالروز تولدتون رو صمیمانه تبریک عرض میکنم
    ان شاا… سالهای سال در کنار خانواده اوقات خوشی رو
    همراه با شادی و کامیابی تجربه کنید
    زنده باشید و برقرار
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
    💐💐💐💐💐💐
    🌿🌿🌿🌿🌿
    🌷🌷🌷🌷
    🌺🌺🌺
    🌸🌸
    🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا