🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا زهرا ع

(ثبت: 213566) شهریور 9, 1398 

درون گلشن جانان طلوعی جاودان پیداست

ز فقدان گل رویش خماری تا کران پیداست

کشیده پرده ی عصمت به سیمای پراز نورش

که تا چشمان نامحرم ، نبیند قامت و مویش

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿

  2. مينا امينی

    شهریور 9, 1398

    درود هنرمند
    مانا باشید و موفق 💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا