🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یعنی میشه تو نباشی

(ثبت: 223870) فروردین 2, 1399 

 

یعنی میشه
ختم و ترحیم ، خاکسپاری
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————
یعنی میشه تو نباشی، زندگی زندونِ سرده
یعنی میشه تو نباشی، چشمای گریون مرده
یعنی میشه تو نباشی، از غمت زار و حزینم
روضه خون غمتم من، میبینی چقدر غمینم
یعنی میشه تو نباشی، روز من شام سیاهه
برسرو سینه زنم من، مونس من نور ماهه
یعنی میشه تو نباشی، با دلی زار و مکدر
میدونی داغ تو سخته، میزنم به سینه وسر
یعنی میشه تو نباشی،در بهار یا که تابستون
زندگیم فصل خزونه، سردی فصل زمستون
یعنی میشه که نباشی، روشنی بخش توخونه
این دل غرقه به خونم، ازغم دوریت میخونه
یعنی میشه تو نباشی، چشم من به راه دوره
خاطرات تو هنوزم ، لحظه ی ناب حضوره
یعنی میشه تو نباشی، توی این آه جگر سوز
دل من داره میسوزه ، از غم تو هر شب وروز
یعنی میشه تو نباشی، کرده ام سر در گریبان
نیمه شب ها از جدایی، دیدگانم شده گریان
من ویک آه جگر سوز ، خاطرات مونده دردِل
هنوزم جات خالیه حیف، که تنت جامونده درگِل
———————————-
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا