🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یغما بردن عشقم

(ثبت: 913) اسفند 10, 1394 
یغما بردن عشقم

نمی دونم   چرا   صبرُم  زیاد  است

به  یغما  بردن  عشقُم  صیاد   است

اگر    روزی    کند     تاته     گدایی

بپرسین   دلبرم   ما   را  بیاد   است

****               ****          ****

سلام  بر همه  عزیزانم  کاکا و ددیلم

تاته دشمن زیاری

اسفند 1394

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):