🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یغما

(ثبت: 230584) مرداد 30, 1399 

 

چون پری رویان به یغما برده اند
روشنی در جان انسان کشته اند
لاله رویان زین قفس ببریده اند
یک به یک ما را به زندان برده اند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا