🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدای …

(ثبت: 243781) دی 1, 1400 
یلدای …

 

اکنون سه شنبه است
بي حال و بي رمق
همچون ني به روي رودِ خروشان
افتاده اين تن زخمي ز دست حادثه‌ي هول
من در حصار حيرت خود و در نبض خاطره‌ها موج مي زنم
شايد كه ياد خاطره‌ي
شوق بودن را
در رگ هاي خشك من بجنباند
امشب سه شنبه است
و زمام آتش دل به دست فكرهاي عریان است
تبي كه از بی كلام تو برخاست
تبخال شد به روي دلم
امشب سه شنبه‌ی یلدایی است
و چله نشینی
نیشتر می زند زخم بی تو‌ بودن را
و من برای التیام آلامم
دفتر خاطرات را، که تو در او موج می زنی
ورق می زنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 1, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . و من برای التیام آلامم
    . دفتر خاطرات را، که تو در او موج می زنی
    . ورق می زنم
    .
    . غمگینانه و تلخ . . اما . زیبا
    . استاد ارجمند چنین مبادا که تصویر کرده ای
    . که این قدرت تخیل شاعرانه شماست
    . آرزوهاتان دست یافتنی 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. سلام و درود

    شعر زیبای سه شنبه شما شعر سه شنبه مرحوم نازنین نظام شهیدی را در ذهنم زنده کرد
    امیدوارم همیشه دلی شاد داشته باشید و روزگار بر وفق مرادتان باشد.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا