🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یلدای نگاه تو به خوابم می بُرد

(ثبت: 5191) آذر 27, 1396 

یلدای نگاه تو  به خوابم می بُرد
تا کوی جنون  به اضطرابم می بُرد

لبخند تو زیرِ نورِ ماهِ شبِ عشق
لب را به لبِ خُمِ شرابم می بُرد