🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یوسفِ عشق

(ثبت: 2933) آذر 19, 1395 
یوسفِ عشق

درچشمِ من‌آن‌نگاه‌خیلی‌خــوب‌است 
بی‌غصه‌واشک‌وآه‌خیلی‌خوب‌است 
در نـم نـمِ بـــاران و نسیــــمی دلکـــــش 
گیسـویِ پُر و سیاه خیلی‌خوب‌است 
از رَه بِرِســی چـــو خسته و درمــــانده 
یک‌چهرهٔ‌همچومــاه‌خیلی‌خوب‌است 
پـــا در خطـــــری بــــزرگ هـم بگــــــــذاری 
چشــمی‌که‌بُوَدبه‌راه‌ خیلی‌خوب‌است 
چــون باز شَوَد دیـــده‌یِ خـــواب آلوده 
آوازِ خـــوشِ پــگاه خیلی خـوب است 
لبخنــــــدِ نــــگار بـرتـر از یـک دنیــــــاست 
شعرم چوشَوَدگواه‌ خیلی‌ خوب‌است 
نــــاخـــــواســتـــــه آزار چــــــــــو دادم او را 
بَخْشَد اگر اشتبـــــاه خیلی‌خوب است 
گــــــر بغـــض رهِ گلــــــــــویِ مــــــا را گیـــــرد 
آن شانه وتکیـه گاه‌ خیلی‌ خـوب‌است 
گر یوسفِ مصرِ عشق گَـــردی ٬ حـــامی 
تنهـــاییِ قعــرِ چـــاه خیلی خـــوب است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 21, 1395

    سلام و درود بر جناب حسنی

    شعر شما هم واقعا خیلی خوب است

    دلمریزاد

    در  پناه خدا

  2. طلعت خیاط پیشه

    آذر 22, 1395

    درود بر شما

    قلمتان سر سبز

  3. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا