🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک روز برون آیم

(ثبت: 246553) فروردین 8, 1401 

 

زین چرخگه ظلمت یک روز برون آیم
زین عمرِ پر از حسرت، یک روز برون آیم

گر نیکم و گر کافر، ای دوست تو خود را باش
زین منفی و زین مثبت، یک روز برون آیم

زین جسم تهی از عشق، انباشته از نفرت
گر عمر دهد فرصت، یک روز برون آیم

عقل و دل خوشبینم، عمریست که در جنگند
زین رزمگه قدرت، یک روز برون آیم

من قدر ندانستم عمری که چنان باد ست
زین هستی بی اجرت، یک روز برون آیم

چون یوسف گم گشته در چاه چو افتادم
زین چاه پر از عبرت، یک روز برون آیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    فروردین 8, 1401

    زین جسم تهی از عشق، انباشته از نفرت
    گر عمر دهد فرصت، یک روز برون آیم

    درود جناب بهرامی گرامی 🌷🌷🍃🍃🌹🌹

  2. فروردین 8, 1401

    زین چاه پر از عبرت، یک روز برون آیم

    خیلی عالی بود😍👌🏻

  3. خشایار حسامی

    فروردین 8, 1401

    زین منفی و زین مثبت، یک روز برون آیم

    🌸🍃🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا