🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک لحظه ببینم رخ زیبای هم اویی

(ثبت: 216775) آبان 25, 1398 
یک لحظه ببینم رخ زیبای هم اویی

آرامش دل بود که در خلوت شب ها
چون ماه سماوی شده ام گوشه تنها

آرام ز الهام کنم ، یاد ، دمادم
با خلسه چه کاری کنمش ای مَه زیبا

تا کی شُمرم انجم شب را که تمامی
تا خواب رُباید دل من را ، به تمنّا

یک لحظه ببینم رخ زیبای هم اویی
یک عمر بنازم به رُخش جلوه به هر جا

دور از هوسی زنده به عشقی شده گویم
اقبال همین بوده و باشد به تو گویا

گر منزوی از خلق ز شهری و دیاری
در کُنج خرابات رها ، با دلِ بینا

از وسوسه ها اهرمنی ، والی ما نیز
چون ماه میان انجمن آرام چه غوغا

ولی اله بایبوردی

01 / 08 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 25, 1398

    زیبا بود همچون همیشه و آموزنده بود بی نهایت دلنشین و ارزنده …
    البته بیت سوم بنظر ( رباید ) صحیح می باشد که احتمالا اشتباه تایپی اتفاق افتاده .
    درو.د بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 25, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی گرانمهر

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان …

      اصلاح شد

      باز سپاس …

      🌺🌺🌸🌺🌺🍃💐🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا