🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نگاه

(ثبت: 2131) مرداد 13, 1395 
یک نگاه

دلربایی می‌کُنی با یک نــگاه 
دلبرِ‌ زیبــا رخِ گیســو سیــاه 
یِکّه تــازی می کنی با دلبـری 
جـانِ من٬ ما را کجـاها‌ می‌بَری 
شد کمــــانِ ابــروانت قــاتلم 
لیک‌ می‌ارزد به‌ عشــقِ حاصلم 
تارِمژگانت‌چو سازی‌ خوش‌نوا 
شعروآهنگش‌پُرازشــور وصفا 
گـــرمیِ دستـــانِ تـو آرامشم 
شـادیت‌ از درگَهِ حـق‌ خواهشم 
ای که از حــور و پری زیباتری 
در مرامِ عاشــــقی جــادوگری 
نیست٬غیر ازمِهــرِتو در سینه‌ام 
چشمِ زیبـــــایِ تو شد آئینه ام 
تا که نازک پشتِ ابــرو می‌کُنی 
جانِ ما را سِحـر و جادو می‌کُنی 
هر کلامت یک غـزل٬یک‌مثنوی 
آشنـــا مثـــلِ کلامِ مـــولـــوی  
شعـرِ من آئینه‌یِ جانِ من است 
تا در آن نامِ‌تو مهمـانِ من است 
آسمـانم عشـــقِ من تقـدیمِ تو 
کیست حـامی ٬ تا کُند تکریمِ تو

نظرها 10 
  1. زهره خسروی

    مرداد 14, 1395

    سلام

    • سلیمان حسنی

      مرداد 14, 1395

      سلام  برشما:خیلی ممنونم ازحضورتون.

  2. مينا امينی

    مرداد 14, 1395

    • سلیمان حسنی

      مرداد 14, 1395

      سلام:متشکرم ازلطف شما.خدایارتان

  3. طارق خراسانی

    مرداد 14, 1395

    سلام جناب حسنی

    به به

    عجب شعر زیبایی !!

    لذت بردم

    در پناه خدا

    • سلیمان حسنی

      مرداد 14, 1395

      سلام استادگرامی:محبت دارید.سپاسگزارم.خداپناهتان باد

  4. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 14, 1395

    درود بر شما جناب حسنی ارجمند

    • سلیمان حسنی

      مرداد 14, 1395

      سلام سرکارخانوم خیاط پیشه:سپاسگزارم ازلطف شما.ایزدسبحان یارتان

  5. منصور شاهنگیان

    مرداد 15, 1395

    درودها بر شما و کلام شما …

    احسنت و دستمریزاد …

    • سلیمان حسنی

      مرداد 15, 1395

      سلام سرورگرامی:تشکرمیکنم ازتوجه وحضورحضرتعالی.شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا