🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک پارفت عاشقانه

(ثبت: 252175) مهر 26, 1401 

 

دیده های تو را که دیدم
چشم ها را
برای کلمات باز و بسته می کنم
تخلص من آرام است
اما
هیچ نقطه ای را نمی توانم آرام کنم
و از کودکی روزگار
تنها بی قرار تنهایی را به یاد دارم
همه روز
چیزی شبیه اندازه
تو را به یاد من می اندازد
یک پارفت عاشقانه
در لحظه های ما لبخند می زند
و به زودی آمدنِ تو را
در سالروز گریه ها جشن خواهد گرفت!

 

عابدین پاپی(آرام)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 27, 1401

    درود بر شما💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا