🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 0014

(ثبت: 3474) اسفند 7, 1395 

آواز می دهد
سرد
غمگین
فسرده
مرغ شب

کم سو
شرمگین
پنهان است پشت ابرها
خو گرفته به تنهایی
ماه دلمرده

استاده در کوچه انتظار
خموش
سر درخویش
پنجره تو را می پایم

سایه وار
نرم و آرام
بی صدا
می خزی سلول به سلول
خانه خویش را
میل آواز
هوس پرواز نداری