🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کیهان ژولیده انارکی

(یغمای دل)

امشب خدا یاری کند دل را به یغما می برم

خوانش: 295

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

(غرق حیرتم )

خلقت چشمان لیلا کرده غرق حیرتم

خوانش: 231

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

(تفنن )

گشته ما را چو تفنن، همه آوازه ی عشق

خوانش: 250

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

‍ ‍ توکل

برای دیدنت امشب، توکل بر خدا کردم

خوانش: 406

سپاس: 3

تعداد نظر: 4