🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیر وحدتی "یگانه"
تاریخ تولد: 1343/06/08
جنسیت: مرد
شهر: ابهر
بیوگرافی:

دبیر بازنشسته زبان انگلیسی.
کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی
دانشگاه علامه طباطبایی تهران
فارغ التحصیل ۱۳۷۲

آخرین اشعار امیر وحدتی "یگانه"

رشد اقتصاد

امیر وحدتی "یگانه" 05 اردیبهشت 1403

                      رشد اقتصاد

دوباره فصل کار است و شروع بامداد امروز

غزل

خوانش: 43

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

ساز طوفان

امیر وحدتی "یگانه" 29 فروردین 1403

ساز طوفان

دل به دریای خروشان میزنم، اینبار هم

غزل

خوانش: 45

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

اشکهایت

امیر وحدتی "یگانه" 25 فروردین 1403

💦💦اشکهایت 💦💦

اشکهایت بهانه می سازم

غزل

خوانش: 71

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

آهسته تز(۲)

امیر وحدتی "یگانه" 21 فروردین 1403

آهسته تر(۲)

از چه رو هستی شتابان ای دلار، آهسته تر

غزل

خوانش: 29

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

آهسته تر

امیر وحدتی "یگانه" 16 فروردین 1403

آهسته تر

ای غم بیا بر کلبه احزان من، آهسته تر

غزل

خوانش: 31

سپاس: 1

تعداد نظر: 1