🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سیما انبائی

 

هوای دفتر شعرم دوباره ابری شد

خوانش: 114

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

 

از آسمان شهر امشب شعر می بارد

چهارپاره

خوانش: 99

سپاس: 5

تعداد نظر: 13

 

قطار ها چه غمگنانه مبتلا به رفتن اند

شعرنو-نیمایی

خوانش: 108

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

سیما انبائی

ناتمام…

سیما انبائی 13 اردیبهشت 1402

 

در من زنی با حسرتت هرروز می گرید

خوانش: 93

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

سیما انبائی

نا تمام

سیما انبائی 12 اردیبهشت 1402

 

از صورتی که دست هایت قاب می گیرند

خوانش: 80

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

 

روح سر در گمی که در برزخ، سال ها در پی وطن بودم، در پی جان خویشتن بودم

غزل

خوانش: 149

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

 

تو را تعبیرِ رویایِ مَحالِ نیمه شَب هایم بِنامَم یا

شعرنو-نیمایی

خوانش: 111

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

 

دوستم داری و نمی گویی، خویشتن داری قشنگی نیست

غزل

خوانش: 212

سپاس: 10

تعداد نظر: 13

سیما انبائی

مزار

سیما انبائی 08 آبان 1401

 

نشسته بود غباری ب روی سنگ مزارت

غزل

خوانش: 176

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

 

پاییز آمده

شعر کوتاه

خوانش: 146

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

 

سقوط آزاد

شعر کوتاه

خوانش: 155

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

بر شاخه هایم برگ و باری جز کلاغان نیست

خوانش: 222

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

سیما انبائی

وطن

سیما انبائی 09 مهر 1401

 

چشمان تو

شعر کوتاه

خوانش: 120

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

 

هنوز از گِلِ رنجورِ قامتم گاهی

غزل

خوانش: 175

سپاس: 5

تعداد نظر: 9