🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دفتر شعرم

(ثبت: 264752) مهر 28, 1402 

 

هوای دفتر شعرم دوباره ابری شد
و باز حس عجیبی گرفته دستانم

برای گفتن یک عاشقانه ی دیگر
گرفت وسوسه ی کهنه ای گریبانم

چقدر دورشدی از منی که تنهایم
منی که با همه ی روحم از تو سرشارم

ببخش در تب اندوه دوری و حسرت
به گفتن غزلی تلخ از توناچارم

نگاه آینه تاریک شد صدا پوسید
اتاق کوچک من هی بهانه می گیرد

شبیه چهره ی صحرا پر از ترک شده ام
ولی برای تو هر شب قصیده می بارم

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 28, 1402

    نگاه آینه تاریک شد صدا پوسید
    اتاق کوچک من هی بهانه می گیرد
    شبیه چهره ی صحرا پر از ترک شده ام
    ولی برای تو هر شب قصیده می بارم
    سلام و درود
    بسیار زیباست
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. معین حجت

    مهر 28, 1402

    درود و دستمریزاد بانو👏💐

  3. برهان جاوید

    مهر 28, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا و دلنشین و مثل همیشه همراه با نو اوری
    در مورد قالب ایندفعه اتفاق نویی که افتاد ترکیب کددن غزل و چهارپاره است که بسیار زیبا و خوش نشسته
    افرین به این ذوق
    🌺🌺🌺👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا