🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد

(ثبت: 255606) بهمن 9, 1401 
میلاد

 

تو را تعبیرِ رویایِ مَحالِ نیمه شَب هایم بِنامَم یا
نَه آن نامُمکِنی که دَر  خَزانِ عُمرِ مَن رویید و مُمکِن شُد؟
*وَ غَم که سالهایِ سال هَمراهِ مَنِ بی جان بَرایِ  بودنَش هَرروز عَهدی تازه می کَرد و
هَمین که آمدی رَفت و به عَهدِ خیش خائِن شُد
*بِه کُفرِ خیش اُلفَت داشتَم دَر اِنزِوایی کُهنه ناگَه
وَحیِ چِشمانِ تو نازِل شُد
به چَشمِ خیش دیدَم کافَرِ صَدساله ای را که
به یِکتا بودنِ عِشقِ تو مومِن شُد.
*کَلاغی بَر دِرَختِ مُرده ی ِ جانَم سُرودِ مَرگ سَر می داد
بَهارآغوشِ تو واشُد
به گُلبانگِ  غَزَل خَندَت،مُوَذِّن شُد.
*جَهان پِلکی زَد و شَب روز شُد تابید خورشیدَت
به صُبحِ مِهراَنگیزِ نگاهِ تو
تاریخِ کُهَن سالِ جَهانِ هَستیِ عُشاق
با کودکِ مِهرِ تو هَم سِن شُد
تَمامِ آرِزوهایِ مَحالَم با تو مُمکِن شُد

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    بهمن 9, 1401

    چقدر زیباااا و دل انگیز سرودید

    لذت بردم از شعر اب احساس ناب و فاخرتان

    درود بر شما بانو انبائی گرانقدر

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    مرحبااااا

    💐🌿🙏👏👏👏👏❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    بهمن 9, 1401

    سلام

    شعری پر از احساس و زیبا
    اما خیش!
    اگر متظورتان شخص خویشتن است باید خویش نوشته شود
    ضمتا خویش اکثر ضمیر مفعول و مضاف الیه و گاهی ضمیر فاعل هم واقع میشود

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • سیما انبائی

      بهمن 10, 1401

      جسارتن نوع نگارش بنده این گونه است…
      سپاس از تذکرتان

  3. رسول علی محمدی

    بهمن 9, 1401

    سلام ودرودها
    زیبا بود و قابل تحسین
    شاعربمانید به شعر و شور و مهر
    🙏🌹

  4. مهرداد مانا

    بهمن 10, 1401

    سلام
    طرب ناک و دوست داشتنی سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا