🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نا تمام

(ثبت: 259152) اردیبهشت 12, 1402 

 

از صورتی که دست هایت قاب می گیرند

تا روشنای صبح روز اولین برخورد

از با وقار گام هایت در شب مهتاب

تا ذوق چشمانت که در عمق دلم سر خورد

ای وای از فریاد تنهایی میان بغض

تا حیرت آغوش تو در خلوتی خاموش

از من که بیرون می زنم هر لحظه از قلبت

من بی تو من با غصه ات… من زود خواهم مرد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. معین حجت

    اردیبهشت 12, 1402

    درود بر شما 👏

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 12, 1402

    سلام و درود

    بسیار عالی، ست

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 12, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    قلمتان سرسبز
    🙏❤️🌹🙏❤️🌹🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا