🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطار

(ثبت: 264748) مهر 26, 1402 

 

قطار ها چه غمگنانه مبتلا به رفتن اند

و ما اگرچه همسفر
اگرچه در خیال وصل در ب در
چه رنج ناک به درد لاعلاج هجر مبتلا و ناگزیر.

*
قطار رفته است و عطر ما هنوز
درون کوپه مانده است.

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود بر سیمای عزیز

  2. صفا یغمایی

    مهر 26, 1402

    درودبرشما
    قطار رفته است وعطرماهنوز
    درون کوپه مانده است
    زیباست
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا